To za nás nebylo! Falešný trailer přinutil veřejnost zamyslet se

to za nas nebylo

 

Trailer na novou nekorektní komedii, která si utahuje z puberťáků, získal přes půl milionu zhlédnutí za dva týdny. Všechno je ale jinak.

 

Video si oblíbili zejména rodiče. Příspěvky získaly tisíce pobavených komentářů a projekt „To za nás nebylo!“ měl našlápnuto na vyprodaná kina. Nakonec však nejde o film. Je to kampaň cílící na rodiče, kteří bagatelizují duševní zdraví svých dětí.


Čtrnáct dubnových dnů byla města na jižní Moravě zaplavena reklamou na nový trhák, stejně tak probíhala intenzivní reklama na sociálních sítích. Plakáty lemovaly autobusové zastávky, autobusy promítaly krátká videa a příspěvky na internetu se navážely do problémů mladých. Pak nastal zlom a druhá fáze kampaně. Původní komedie zmizela a nahradila ji vážná rétorika. Pozornost veřejnosti, kterou jsme získali, byla namířena na řešení duševního zdraví dětí. Hlavním prvkem byla významná změna vizuálního stylu, a především nové video.

 

to za nas nebylo

 

Pouze v online prostoru jsme získali v první fázi dosah přes 760 tis. uživatelů Facebooku a Instagramu. Podařilo se nám, prostřednictvím netradičního provedení, přinutit veřejnost přemýšlet. Budeme rádi, pokud také navštívíte portál www.tozanasnebylo.cz, který se stal hlavním informačním nástrojem pro rodiče dětí s problémem v oblasti duševního zdraví.

 

Další články