Povinně zveřejňované informace
Povinně zveřejňované informace podle vyhlášky č. 515/2020 Sb., která stanoví strukturu informací zveřejňovaných o povinném subjektu a dle § 5 odst. 1 a 2 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
1. Název
Vzdělávací institut pro Moravu, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení
Založení organizace:
Organizace byla založena 1. 4. 1994
Zřizovací listina organizace (*.pdf)
Vydané dodatky (*pdf)
Zřizovatel:
Krajský úřad Jihomoravského kraje
Hlavní účel, podmínky a principy za jakých vykonává činnost:
- Příspěvková organizace vykonává činnost Vzdělávacího institutu pro Moravu, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a střediska služeb školám, příspěvkové organizace.
- Příspěvková organizace jako Vzdělávací institut pro Moravu, zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám, příspěvková organizace zajišťuje školám a školským zařízením zapsaným do rejstříku škol a školských zařízení:
- Poskytování software, poradenství v oblasti informačních technologií, zpracování dat, hostingové a související činnosti a webové portály.
- Činnost účetních poradců, vedení účetnictví, vedení daňové evidence.
- Poradenská a konzultační činnost, zpracování odborných studií a posudků.
- Zprostředkování obchodu a služeb.
- Organizování školních výletů.
- Organizační zabezpečení výchovných, vzdělávacích a dalších akcí pro děti, žáky, studenty, pedagogické pracovníky a rodičovskou veřejnost.
- Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení včetně lektorské činnosti.
- Opravy hudebních nástrojů.
- Opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení.
- Velkoobchod a maloobchod.
- Zásobování učebnicemi a učebními texty, učebními pomůckami a školními potřebami.
- Evidence volných pracovních míst ve školách a školských zařízeních.
- Příspěvková organizace jako zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků zajišťuje další vzdělávání pedagogických pracovníků škol a školských zařízení, poskytuje školám a školským zařízením poradenství v otázkách metodiky a řízení škol a školských zařízení a dále zprostředkovává informace o nových směrech a postupech ve vzdělávání a zajišťuje koordinaci podpůrných programů a dalších akcí.
3. Organizační struktura
Organizační struktura VIM Brno
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Hybešova 253/15
Brno
602 00
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Hybešova 253/15
Brno
602 00
4.3 Úřední hodiny
Naši pracovníci jsou na pracovišti dostupní v době provozu budovy, nejlépe po předchozí individuální domluvě.
4.4 Telefonní čísla
Brno, Hybešova – +420 543 426 011
Blansko, nám. Svobody – +420 734 441 511
Hodonín, Horní Valy – +420 603 867 660
Břeclav, Sovadinova – +420 603 867 660
Znojmo, Jana Palacha – +420 603 228 730
4.5 Adresa internetové stránky
4.6 Adresa podatelny
Hybešova 253/15
Brno
602 00
4.7 Elektronická adresa podatelny
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: 8952mi6
5. Případné platby lze poukázat na
Komerční banka, a. s.
číslo účtu: 44332621/0100
6. IČO: 60555980
7. Plátce daně z přidané hodnoty
Organizace je plátcem DPH.
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
Řád studií
Všeobecné obchodní podmínky – vzdělávací akce
Všeobecné obchodní podmínky – výlety
8.2 Rozpočet
Viz výroční zpráva.
9. Žádosti o informace
Podatelna organizace na adrese: Hybešova 15, 602 00 Brno
Informace o provozu podatelny
e-mailová adresa: podatelna@vim-jmk.cz
10. Příjem podání a podnětů
Podatelna organizace na adrese: Hybešova 15, 602 00 Brno
Informace o provozu podatelny
e-mailová adresa: podatelna@vim-jmk.cz
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Zákon od předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání (školský zákon)
Zákon o krajích (krajské zřízení)
11.2 Vydané právní předpisy
Organizace nevydává závazné právní předpisy.
12. Úhrady za poskytnutí informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Organizace je oprávněna požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady. Organizace se rozhodla využít sazebník úhrad zřizovatele. Sazebník je dostupný zde.
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Nebylo vydáno žádné rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.
13. Zpráva o činnosti
Zpráva o činnosti 2023 (*.pdf)
Zpráva o činnosti 2022 (*.pdf)
Zpráva o činnosti 2021 (*.pdf)
Zpráva o činnosti 2020 (*.pdf)
Zpráva o činnosti 2019 (*.pdf)