V současné škole se stále více setkáváme s žákovskou růzností – mají různý vnitřní potenciál, výkonovou úroveň, specifické potřeby, styly učení, zájmy… Vytvoření vhodných podmínek přiměřených předpokladům, zvláštnostem, schopnostem, perspektivní orientaci a zájmům žáků je tedy jedna z důležitých úloh školských pracovníků. Vzdělávací program nabízí práci se šesti kritérii k individualizaci a diferenciaci, vede účastníky k reflexi a vyhodnocování konkrétních nástrojů, které směrem k žákům používají a poskytuje jim další náměty a příklady k použití.
Možný rámc. program: 
Diferenciace – individualizace vyučování - vstupní brainstorming k upřesnění pojmů. Vizuální – auditivní – kinestetický styl učení. Co má být cílem tohoto sem.? Práce s odborným textem metodou INSERT jako příklad na činnosti žáků podporující respektování rozmanitosti žáka; příp. práce s písemkou. Práce s reflektivní postupkou. Žák. sebehodnocení a vrstevnické hodnocení. Učitelská zp. vazba. REFLEXE programu a PLÁNOVÁNÍ.
      
  Podrobnější informace
              Lektor: PhDr. Libor Kyncl - lektor, mentor a systemický kouč. Vystudoval FF MU Brno, učitelský obor jazyk český – dějepis. Po 16 letech učitelské praxe na Gymnáziu Hustopeče a SOŠ knihkupecké Brno působil 1 rok na České školní inspekci. Jako lektor se zaměřuje na program RWCT, osobnostní a sociální výchovu, klíčové kompetence, koop. vyučování, metody aktivního učení, formativní hodnocení, čtenářskou gramotnost, etickou výchovu, koučování, mentoring a mentorské dovednosti, lektorské dovednosti...
          Termín od
          Termín do
          Termín uzávěrky přihlášek
              Doporučeno pro
          ZŠ 1.stupeň a malotřídky
          ZŠ 2.stupeň
          Gymnázia
          Střední odborné školy
              Cena
          1 650 Kč
              Rozsah hodin
              8h
          Konkrétní místo
              Znojmo, Jana Palacha 11
          Lektor
              PhDr. Libor Kyncl
          Číslo akce
              AK08086
          Kontakt
              Dobroslava Paličková