Pojem úzkost, kognitivně-behaviorální model vzniku úzkosti a její udržování, teoretická východiska kognitivně-behaviorální terapie (KBT), nejčastějších úzkostné poruchy v dětském věku.
Přehled technik, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním přístupům a jsou dobře použitelné pro pedagogy, psychology i terapeuty, kteří pracují s úzkostnými dětmi a žáky. Interaktivní část je věnována kazuistikám a diskusi o dané problematice.
Podrobnější informace
Určeno pro cílovou skupinu pedagogů G, SŠ, VOŠ, KONZERVATOŘÍ.
Není určeno pro samostatné MŠ/ZŠ. (v případě zájmu o téma lze nabídnout ze šablon)
Zveme Vás na akci, která je pořádána v rámci projektu Implementace DZ JMK, aktivita PA10 Podpora pedagogických pracovníků v oblasti práce s individuálními potřebami každého žáka.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
Střední odborné školy
Gymnázia
Konzervatoř
Cena
0.00 Kč
Akreditace
neakreditováno_2023
Rozsah hodin
4h
Konkrétní místo
On-line
Lektor
PhDr. Nora Gavendová
Číslo akce
AK08403
Garant
Mgr. Monika Součková