Pojem úzkost, kognitivně-behaviorální model vzniku úzkosti a její udržování, teoretická východiska kognitivně-behaviorální terapie (KBT), nejčastějších úzkostné poruchy v dětském věku.
Přehled technik, které se řadí ke kognitivně-behaviorálním přístupům a jsou dobře použitelné pro pedagogy, psychology i terapeuty, kteří pracují s úzkostnými dětmi a žáky. Interaktivní část je věnována kazuistikám a diskusi o dané problematice.
      
  Podrobnější informace
              Realizováno a financováno z projektu Implementace DZ JMK, reg. č. CZ.02.02.XX/00/23_018/0009176.
          Termín od
          Termín do
          Termín uzávěrky přihlášek
              Doporučeno pro
          Střední odborné školy
          Gymnázia
          Konzervatoř
              Cena
          0 Kč
              Rozsah hodin
              4h
          Konkrétní místo
              On-line
          Lektor
              PhDr. Nora Gavendová
          Číslo akce
              AK08404
          Kontakt
              Mgr. Monika Součková