Vzdělávací program je orientován na rozvojový potenciál ve vztahu k pracovníkům. Správně nastavená strategie hospitační činnosti může tento potenciál nastartovat. Propojení hospitační činnosti s hodnotícími rozhovory umožňuje zaměřit pozornost na minulé úspěchy, přítomné zdroje a budoucí možnosti. Tímto postupem je eliminováno přílišné zaměření na minulé neúspěchy. Pozornost je věnována vytýčení vizí a cílů, taktéž způsobu, jak toho dosáhnout, tedy mapování zdrojů a možnostem podporování.
Obsah kurzu:
- vize a cíle v hospitační činnosti (cíle dlouhodobé, cíle na daný školní rok),
- hospitační týmy,
- jak využít sebehodnocení učitele jako východiska pro hospitační činnost,
- předhospitační rozhovor,
- vzájemné hospitace a náslechy,
- pohospitační rozhovor,
- hodnotící rozhovor,
- nastavení profesního rozvoje pedagoga v návaznosti na výstupy hodnotícího rozhovoru,
- pozorovací arch úspěchů,
- podpora sebereflexe učitele.
      
  Podrobnější informace
              Určeno pro vedoucí pracovníky všech typů škol. Získáte informace o metodách a formách provádění hospitací. Cílem semináře je naučit vás, abyste se dokázali připravit na dobře vedenou hospitaci. Pokusíme se definovat předmět hospitace v návaznosti na splnění cíle hospitace. Vyhodnotíme efektivitu pohospitačních rozhovorů a hodnotících rozhovorů.
          Termín od
          Termín do
          Termín uzávěrky přihlášek
              Doporučeno pro
          Mateřské školy
          ZŠ 1.stupeň a malotřídky
          ZŠ 2.stupeň
          Gymnázia
          Střední odborné školy
              Cena
          1 850 Kč
              Rozsah hodin
              8h
          Konkrétní místo
              Brno, Hybešova 15
          Lektor
              Ing. Renata Skýpalová, Ph.D., MBA
          Číslo akce
              AK08431
          Kontakt
              Mgr. Monika Součková