-	Definice diferenciace a individuálního přístupu
-	Obsah, proces, produkty
-	Tempo, prostředí, hodnocení
-	Podpora rozmanitých potřeb
-	Zaměření na spolupráci, cíl
-	Rozvoj kompetencí a dovedností
-	Paměťové hry, pohybové hry
-	Vizuální a sluchové hry
-	Aktivity k rozvoji sluchové a zrakové diferenciace, zrakové a sluchové paměti
-	Příklady z praxe
-	Pomůcky
      
  Podrobnější informace
              Účastníci se naučí definovat a aplikovat principy diferenciace a individuálního přístupu ve výuce, včetně přizpůsobení obsahu, procesu a produktů. Budou schopni efektivně přizpůsobit tempo, prostředí a hodnocení potřebám různých žáků.
Účastníci získají dovednosti pro podporu rozmanitých potřeb žáků prostřednictvím spolupráce a zaměření na individuální cíle. Naučí se využívat různé typy her (paměťové, pohybové, vizuální a sluchové) k rozvoji kompetencí a dovedností žáků.
          Termín od
          Termín do
          Termín uzávěrky přihlášek
              Doporučeno pro
          ZŠ 1.stupeň a malotřídky
          ZŠ 2.stupeň
          Mateřské školy
              Cena
          0 Kč
              Rozsah hodin
              5h
          Konkrétní místo
              Brno, Hybešova 15
          Lektor
              Mgr. Denisa Pletichová
          Číslo akce
              AK08670
          Kontakt
              Ing. Michal Slezák