Komplexnost formativního hodnocení zapříčinila, že se na definici často neshodnou ani odborníci. Nejedná se ale pouze o problém České republiky, ani v jiných zemích není tento termín dostatečně ukotven. Co si pod pojmem formativní hodnocení představují vaši kolegové a vy sami? Jaké konkrétní kroky, strategie a techniky spojené s formativním hodnocením je dobré vědět a znát? A proč má formativní hodnocení smysl právě v mateřské škole?
probereme:
- Základy formativního hodnocení.
- Metodika zavádění formativního hodnocení v praxi mateřských škol.
- Slepé uličky formativního hodnocení.
- Význam podnětného prostředí a jeho připravenosti.
      
  Podrobnější informace
              Účastník si osvojí základy formativního hodnocení a pochopí jeho význam v kontextu mateřských škol, naučí se konkrétní kroky, strategie a techniky pro zavádění formativního hodnocení v praxi mateřských škol a bude schopen identifikovat a vyhnout se slepým uličkám formativního hodnocení a vytvořit podnětné prostředí pro efektivní učení.
          Termín od
          Termín do
          Termín uzávěrky přihlášek
              Doporučeno pro
          Mateřské školy
              Cena
          1 100 Kč
              Rozsah hodin
              5h
          Konkrétní místo
              On-line
          Lektor
              Mgr. Lenka Polášková
          Číslo akce
              AK08695
          Kontakt
              Ing. Michal Slezák