Klíčové poznatky z výzkumů Carol Dweck
Rozdíl ve fixním a růstovém myšlení
Jak fixně a růstově nastavení lidé reagují na překážky (nutnost práce navíc, neúspěch, nespravedlnost, kritiku, úspěch druhých)
Techniky rozvoje růstového myšlení u sebe: „Not yet“, „Rebranding neúspěchu“, Nemusím být takový, přijímání zpětné vazby
Jak vytvořit prostředí podporující a rozvíjející růstové myšlení
Techniky na podporu růstového myšlení u žáků a studentů: Chválení nikoli vlastností, ale procesu a snahy, poskytování rozvojové zpětné vazby, vítání chyby, reflexe pokroku, reverzní mentorství
Podrobnější informace
Účastníci získají vhled do konceptu „Růstového myšlení“ psycholožky Carol Dweck, pochopí rozdíl mezi tzv. růstovým a fixním myšlením a jejich projevy při střetu s překážkam, zmapují si vlastní tendence k?reagování růstovým či fixním způsobem na konkrétních situacích z?jejich pracovního i osobního života.
Termín od
Termín do
Termín uzávěrky přihlášek
Doporučeno pro
Mateřské školy
ZŠ 1.stupeň a malotřídky
ZŠ 2.stupeň
Gymnázia
Ostatní
Základní umělecké školy
Střední odborné školy
Vyšší odborné školy
Speciální školy
DDM, CVČ, SVČ
Výchovná zařízení
Školní družiny, školní kluby
Pedagogicko-psychologické poradny
Konzervatoř
Cena
2 100 Kč
Rozsah hodin
8h
Konkrétní místo
Blansko, nám. Svobody 2
Lektor
Mgr. Jakub Šindler
Číslo akce
AK08749
Kontakt
Irena Hrušáková