Vztahy jako základ učení 
        Jak klima ve třídě ovlivňuje motivaci, výkon a duševní pohodu žáků. 
        Proč je pocit bezpečí, přijetí a sounáležitosti klíčový pro efektivní vzdělávání. 
 
    Třídnické hodiny jako nástroj 
        Překonání stereotypu „formality“ nebo „organizační povinnosti“. 
        Využití třídnických hodin pro budování důvěry a otevřeného dialogu. 
 
    Rozpoznávání varovných signálů 
        Jak včas identifikovat napětí, konflikty nebo vyloučení mezi žáky. 
        Praktické tipy na sledování dynamiky ve třídě. 
 
    Jednoduché aktivity pro podporu klimatu 
        Nápady na krátké, nenáročné aktivity pro posílení vztahů. 
        Zapojení žáků do tvorby pravidel, sdílení pocitů a týmové spolupráce. 
 
    Prevence problémů 
        Jak pozitivní klima přispívá k prevenci šikany, zameškávání a problémového chování. 
        Role učitele jako průvodce a moderátora vztahů. 
 
    Budování důvěry a spolupráce 
        Jak vytvořit pro
      
  Podrobnější informace
              Účastníci si uvědomí, jak klima ve třídě ovlivňuje motivaci, výkon a duševní pohodu žáků. Pochopí, proč je pocit bezpečí, přijetí a sounáležitosti klíčovým předpokladem pro efektivní učení. Účastníci získají inspiraci, jak využít třídnické hodiny jako nástroj pro budování důvěry a otevřeného dialogu a naučí se překonat stereotypní vnímání třídnických hodin jako čistě organizační povinnosti.
          Termín od
          Termín do
          Termín uzávěrky přihlášek
              Doporučeno pro
          ZŠ 1.stupeň a malotřídky
          ZŠ 2.stupeň
          Gymnázia
          Střední odborné školy
          Konzervatoř
          Speciální školy
              Cena
          1 850 Kč
              Rozsah hodin
              8h
          Konkrétní místo
              Blansko, nám. Svobody 2
          Lektor
              Ing. Renata Skýpalová, Ph.D., MBA
          Číslo akce
              AK09473
          Kontakt
              Mgr. Radomíra Ježková