Text inzerátu |
Zástupce ředitele pro provozní záležitosti
Požadavky:
• VŠ vzdělání technického zaměření
• organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatné práce i týmové spolupráce
• časová flexibilita
• velmi dobrá znalost práce s PC
• praxe vítána
Mezi hlavní činnosti patří:
• stanovuje plán a způsob realizace investic, navrhuje kontraktace a koordinuje účastníky investiční činnosti - technický dozor investora, projektanty, zhotovitele, dodavatele apod.
• zajišťuje a koordinuje kolaudační řízení u stavebních investic
• přebírá práce, připravuje, uzavírá a provádí změny smluv, prověřuje a zajišťuje úplnost projektové dokumentace a zpracovávání zápisů a protokolů o předávání staveb, kontroluje odstraňování nedostatků v průběhu realizace i po kolaudaci
• sestavuje návrhy koncepce a rozvoje MTZ školy, zpracovává investiční záměry, stanovuje technické náplně plánu investic, rekonstrukcí, modernizací, oprav, údržby a sleduje jejich plnění
• zodpovídá za technický stav a provoz strojů a zařízení, budov školy, tělocvičny
• zodpovídá za výběrová řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek a Zásad vztahů orgánů Jihomoravského kraje k řízení PO
• připravuje je a odpovídá za věcnou správnost návrhů všech smluv týkajících se školy
• vyhodnocuje technickoekonomické parametry, sleduje termíny a kvalitu realizace a hodnotí efektivnost investic
• spolupracuje při sestavování rozpočtu školy, sleduje čerpání nákladů dle jednotlivých položek se zaměřením na opravy a udržování majetku, spotřeby energií. Podílí se na zpracování optimalizace příjmové a výdajové politiky školy
• kontroluje provozů školní jídelny
• organizuje, řídí a kontroluje práce podřízených zaměstnanců provozního úseku - vedoucího technické správy budov, správce tělocvičny, pracovnic úklidu, vedoucí školní jídelny, technika–správce docházkového systému školy, a odpovídá za jejich činnost
Nabízíme:
• plat podle dosaženého vzdělání a délky praxe (dle nař. vl. č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění.)
• jistotu stabilní organizace zřizované JMK
• výbornou dostupnost MHD
• komplexní standardizovaný systém osobního odměňování
• kulturní akce a zájezdy pro zaměstnance
• příspěvek na penzijní připojištění
• 25 dní dovolené
• zaměstnanecké benefity z FKSP
• možnost závodního stravování
Nástup: od 01. 04. 2025 popř. podle dohody
Bližší informace podá Ing. Petr Kuba, zástupce ředitele pro provozní záležitosti, telefon: 548 515 145, e-mailová adresa: petr.kuba@sstebrno.cz
Písemné nabídky včetně profesního životopisu zasílejte na e-mailovou adresu hana.cablova@sstebrno.cz nebo na adresu školy.
|