EducationJobs - podání inzerátu za školu / organizaci: Submission #10946

Informace o odeslání
Submission Number: 10946
ID odeslání: 46794
Submission UUID: 8ef11e7f-e99a-4725-9f75-0315a1bd03ed

Created: Pá, 05/30/2025 - 14:41
Dokončené: Pá, 05/30/2025 - 14:45
Změněno: Pá, 05/30/2025 - 14:45

Remote IP address: 85.93.115.242
Submitted by: Anonym
Language: Czech

Is draft: Ne
Aktuální stránka: Dokončeno
Kontaktní údaje
---------------
Kontaktní osoba: Adéla Schnelly
Kontaktní telefon (mobil): {Empty}
Kontaktní e-mail: adela.schnelly@zseduard.cz
Název školy / organizace: Základní škola Eduard (1988)
Zatrhněte, pokud škola nebo organizace nelze vyhledat.: Ne

Text a detaily inzerátu
-----------------------
Pozice:
učitel/ka (304)

Úvazek: plný úvazek (323)
Určeno pro:
I.stupeň (10304)

Aprobace, specifikace:
{Empty}

Text inzerátu:
Rádi mezi sebe přijmeme parťáka, pro kterého je učení více než
práce.
Toužíte se realizovat ve škole, kde nám jde o to, abyste naplno využili
svá nadání a talenty a byli jste osobností, která je pro žáky
inspirací? Pracujeme s talentovou metodikou CliftonStrengths, kdy se žáci
i pedagogové učí odhalit svá nadání a vrozený potenciál a naplno jej
využít ve svém fungování.

Hledáme nadšené a aktivní pedagogy, kteří chtějí přinášet a
objevovat moderní nástroje rozvoje a vzdělávání a jsou ochotni
přijmout odpovědnost za to, aby děti neztratily a naopak ještě více
rozvinuly svoji radost a touhu objevovat, učit se a rozvíjet se. K tomu
Vám zajistíme maximální podporu, rozvoj, otevřenost a přátelství nás
všech v Eduardovi.

Pošlete nám Váš životopis a pár vět o tom, proč jste se pro poslání
pedagoga rozhodli. Rádi se s vámi pak setkáme přímo u nás ve škole,
abyste prostředí, atmosféru a život školy zažili bezprostředně.

Těšíme se na Vás, děti a pedagogové z Eduarda.

https://zseduard.cz/o-skole/lide/hledame-kolegy/ [1]


[1] https://zseduard.cz/o-skole/lide/hledame-kolegy/


Připojené soubory:
- https://vimjmk.cz/system/files/webform/volna_mista_skola/46794/Plak%C3%A1t%20inzerce_20250425_140855_0000.pdf